خبرگزاری کار ایران

برپایی ایستگاه‌های سلامت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۳

طرح‌های متعددی به مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی سازمان جوانان در استان‌های مختلف در دست اجرا قرار گرفته که تا آخر بهمن ماه تمام این طرح‌ها به مرحله اجرا می‌رسد.

ایلنا: مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برپایی ایستگاه‌های سلامت و ایمنی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه توسط جوانان هلال احمر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، " مسعود آسیما " در تشریح برنامه‌های سازمان جوانان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: طرح‌های متعددی به مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی سازمان جوانان در استان‌های مختلف در دست اجرا قرار گرفته که تا آخر بهمن ماه تمام این طرح‌ها به مرحله اجرا می‌رسد.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر گفت: یکی دیگر از این برنامه‌ها اعزام اعضای سازمان جوانان به اردوی کشوری راهیان نور است که ثبت نام آن در ایام دهه فجر صورت می‌گیرد و متقاضیان از نیمه اول اسفند ماه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی از برگزاری المپیاد آماده در شهرستان‌ها به عنوان یکی دیگر از طرح‌های این ایام نام برد و افزود: این المپیاد مخفف المپیاد مهارت امدادی دادرسان هلال احمر است که در آن شرکت کنندگان در طرح ملی دادرس در ۳۳۰ شعبه کشور به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

آسیما خاطر نشان کرد: اعزام کاروان‌های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور از دیگر برنامه‌های در دست اجرا برای دهه فجر است که با شعار پیشگیری، ایمنی و توانمندی در مناطق محروم کشور صورت می‌گیرد.

وی افزود: افتتاح کانون‌های عشایری نیز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جوانان محسوب می‌شود که اولین کانون عشایری ۱۹ بهمن ماه جاری در استان خوزستان توسط معاون دانشجویی و جوانان این سازمان افتتاح می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: توزیع محصولات فرهنگی و بروشورهای اهدای عضو، دعوت اعضا به اهدای خون به نیابت از شهدا با هماهنگی اداره کل انتقال خون استان تهران و برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور اعضا و دعوت از مسئولان و اساتید صحاب نظر برای سخنرانی در خصوص نقش جوانان در فرایند پیروزی انقلاب اسلامی ایران از جمله برنامه‌های سازمان جوانان به مناسبت دهه مبارک فجر خواهد بود.

آسیما غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بازدید جوانان هلال احمر از مراکز صنعتی، تحقیقاتی و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرکت گسترده و سازمان یافته در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در سازمان جوانان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزاری مسابقات ورزشی – امدادی بین کانون‌ها در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برای اعضا، برگزاری همایش‌های ورزشی تخصصی شامل کوهنوردی، جنگل نوردی و کویر نوردی و تخفیف ویژه تمامی مراکز فرهنگی و ورزشی تحت پوشش سازمان در سراسر کشور در دهه فجر را از دیگر برنامه‌های سازمان جوانان در این ایام خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز