خبرگزاری کار ایران

ادعای رسانه صهیونیستی درباره خرید تجهیزات نظامی اسرائیل با هدف مقابله با برنامه هسته‌ای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۹۱

یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد که رژیم صهیونیستی در راستای نقشه برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران اقدام به خرید تجهیزات جدید نظامی از آمریکا کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، سایت والا اسرائیل مدعی شد که نیروی هوایی ارتش اشغالگر صهیونیستی به موازات کنارگذاشتن هواپیماها و بالگردهای قدیمی نظامی، به تازگی خرید و نگهداری هواپیماهای جنگنده و باربری از آمریکا را آغاز کرده است.

در این گزارش بی‌اساس ادعا شده است که این اقدام "که پیشتر نیز اعلام شده بود، بخشی از تدارکات کسب آمادگی اسرائیل برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران است."

به گفته این منبع، نیروی هوایی اسرائیل یک هفته پیش درخواست رسمی از وزارت دفاع آمریکا برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد جنگنده‌های مدرن "اف-۱۵" برای آماده‌سازی برای تجهیز اسکادران از آنها با ادغام و بهبود این جنگنده‌ها به ویژه سیستم‌های راداری و هشداردهنده و تسلیحات الکترونیکی که به گسترش دامنه و برد هواپیما کمک می‌کند را ارائه کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که انتظار می‌رود از ابتدای سال ۲۰۲۶ میلادی فرآیند تحویل جنگنده های CH-۵۳K و هلیکوپترهای باری به اسرائیل آغاز شود و قرار است در ابتدا ۴ هواپیما به این رژیم تحویل داده شود. خلبان‌های این هواپیماها نیز در آمریکا آموزش دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز