خبرگزاری کار ایران

باقرزاده در تذکر شفاهی:

استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس قرار گیرد/ هیچ اولویتی بالاتر از این امر مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۸۲۱

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس، گفت: با توجه به گرانی قیمت ارز، بی ارزش شدن پول ملی، تورم بالای ۵۰ درصد و بسیاری از موارد دیگر، استیضاح وزیر اقتصاد در دستورکار مجلس قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر باقرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: گرانی قیمت ارز، بی ارزش شدن پول ملی، تورم بالای ۵۰ درصد و بسیاری از موارد دیگر آیا برای استیضاح وزیر اقتصاد کافی نیست؟ هیچ اولویتی بالاتر از این امر مهم نیست لذا درخواست دارم که این موضوع در دستورکار قرار گیرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان، در خصوص شروع پیک جدید کرونا در کشور، گفت: اوضاع خوب نیست لذا هشدار می دهم وضعیت مدیریت دارو مناسب نبوده و هیچگونه برنامه ریزی، چاره اندیشی و یا آمادگی برای مقابله با این موج جدید کرونا وجود ندارد. آقای رئیسی این هشدار را جدی بگیرید. امروز در سراسر کشور دچار مشکل هستیم.

وی افزود: از رئیس جمهور درخواست دارم خودشان وزیران و مدیران ضعیف و ناکارآمد را به مانند وزیر صمت برکنار کنند چرا که بسیاری از مشکلات امروز کشور مانند گرانی خودرو و آلودگی هوا تقصیر ایشان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز