خبرگزاری کار ایران

با طرح ادعاهای مضحک؛

اسرائیل رسما مسئولیت حمله به کاروان سوخت در مرز عراق و سوریه را پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۱۰۵

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که این رژیم در حمله به کامیون‌ها در مرز عراق و سوریه، کامیون حامل سلاح ایران را هدف قرار داده است!

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل اذعان داشت که جنگنده‌های اسرائیل چند هفته پیش کاروان سلاح در مرزهای سوریه و عراق را هدف حمله قرار داد.

وی افزود که ارتش اسرائیل اطلاعات کاملی برای هدف قرار دادن کامیون شماره ۸ از ۲۵ کامیون در مرز داشت.

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل مدعی شد که اسرائیل می‌دانست این کامیون حامل سلاح ایرانی بود.

کوخاوی اشاره کرد که این یکی از جنگ‌هایی بود که ارتش اسرائیل وارد آن شده و مستحکم نبوده و تهران موفق شده بعضی وقت‌ها سلاح به سوریه و حزب الله در لبنان انتقال دهد اما آرزوی ایجاد حزب‌الله جدید در جولان سوریه ناکام مانده است.

پیش از این نیز آمریکا رسما به دولت عراق پیغام داده بود که در بمباران کاروان سوخت ایران در خاک سوریه نقشی نداشته است.

روز سه‌شنبه (۷ نوامبر) مجموعه‌ای از تانکرهای حامل سوخت که از ایران به سمت لبنان در حرکت بود اندکی پس از پشت سر گذاشتن مرز عراق و سوریه و در خاک سوریه هدف حمله قرار گرفت.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که مقام‌های عراق، سوریه و ایران بارها بر اینکه این کامیون‌ها حامل سوخت بودند تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز