خبرگزاری کار ایران

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برای تسریع تحویل اموال مال‌باختگان پرونده کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد تومانی در بوکان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۰۰۷

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور دستور تسریع در تعیین تکلیف و تحویل اموال مال‌باختگان پرونده کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد تومانی بوکان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: فردی که اقدام به کلاهبرداری از افراد و صاحبان مشاغل و صنوف مختلف کرده بود و از این طریق اموال آنان را که بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است را تحصیل کرده بود دستگیر و با صدور قرار قانونی بازپرس رسیدگی کننده در حال حاضر در زندان بوکان به سر می رود.

وی ادامه داد: اموال کشف شده از این کلاهبردار همگی ضبط و در ۵ انبار بزرگ در بوکان نگهداری می شوند و مشتمل بر انواع کالاها و اموال می شود که به منظور تسریع در تحویل این اموال به مالکان آنها در بازدیدی که از محل این انبارها در عصر روز دوشنبه ۱۴ آذر صورت پذیرفت، دستورات لازم به رئیس دادگستری و دادستان بوکان داده شد تا از این طریق مال‌باختگان هر چه زودتر به اموال خود برسند و بیشتر از این متضرر نشوند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه این شخص با شگردهای خاص با صحنه سازی‌های متنوع و گوناگون اقدام به کلاهبرداری در سطح وسیع و گسترده کرده و اموال مردم را برده است که با تلاش‌های قضایی، اطلاعاتی، انتظامی قسمت اعظمی از این اموال در اختیار دستگاه قضایی هست و در سریعترین زمان ممکن تحویل مالباختگان که از نقاط مختلف کشور هستند، خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز