خبرگزاری کار ایران

وحیدی در تذکر شفاهی:

دهک‌بندی یارانه‌‌بگیران با گذشت ۷ ماه هنوز تعیین تکلیف نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۴۴۶

نماینده مردم بجنورد در مجلس خواستار توجه به مسائل فرهنگی در تدوین برنامه هفتم توسعه و بودجه های سالانه شد.

به گزارش ایلنا، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دشمنان اسلام و معاندین نظام راهی در پیش گرفته اند که جز ناکامی، انزوا و خشونت بیشتر در بر نخواهد داشت. به قول شهید مظلوم دکتر بهشتی؛ ای آمریکا، ای شیطان بزرگ، از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: اولویت مسائل فرهنگی در برنامه هفتم توسعه کشور و بودجه های سالانه باید مورد تاکید باشد، تعلیم و تربیت در سطوح مختلف کشور و توجه به معلم، استاد، دانشگاه و مدرسه بسیاری از مشکلات امروز کشور را مرتفع خواهد کرد، زیرا مشکلات کنونی ناشی از گذشته است.

وی افزود: عدالت در پرداخت از اصول اعتقادی و شعارهای انتخاباتی رئیس‌جمهور بود؛ نیروهای چندگانه با پرداخت های متفاوت در دستگاه ها تا چه زمانی باید بلاتکلیف بمانند؛ قرار دادن نظام شایستگی در انتصابات یک طراحی عملیاتی نیاز دارد. این مهم بسیاری از گره های کشور را رفع خواهد کرد.

وحیدی خواستار توجه به ارزش پول ملی شد و تصریح کرد: مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان ها متاسفانه بسیاری از آنها به دلیل عدم اختصاص اعتبار بلاتکلیف مانده و نیازمند توجه دولت است. اگر این توجه صورت بگیرد، بسیاری از کاستی استان ها به ویژه در استان خراسان شمالی مرتفع خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: در شرکت های دولتی و در شورایعالی و هیات مدیره بسیاری از دستگاه هایی که متصل به شرکت های دولتی هستند، متاسفانه فرآیند شایستگی وجود ندارد و گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که امروز برخی از آنها را به وزیر تعاون اطلاع دادم، نباید در این دولت گاهی افراد شایسته حذف شده و ناشایسته ها بر سرکار بیایند.

وی اظهار کرد: تمرکززدایی بودجه ای از اولویت های کشور باید باشد و در این میان باید به استان ها اختیار داده شود؛ هچنین دهک بندی یارانه بگیران مورد اعتراض مردم واقع شده، زیرا علی رغم گذشت ۷ ماه هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وحیدی خطاب به وزیر ورزش خاطرنشان کرد: وی در حوزه حقوقی چه کاری انجام می دهد که در زمان اتمام مهلت ریاست یک نفر در فدراسیون سوارکاری و وقتی مجلس در حال تحقیق و تفحص است، فدراسیون در یک شعبه دیوان عدالت، حکم به بازگشت یک سرپرست که دوره اش تمام شده، می گیرد که مشخص است اطلاعات کاملی از سوی وزارت ورزش در اختیار دیوان عدالت قرار نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز