خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: یک امت پشتیبان و خون خواه شهید عباس فاطمیه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۳۷۷

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با خانواده شهید امنیت عباس فاطمیه در ارومیه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در دیدار با خانواده شهید امنیت عباس فاطمیه در ارومیه گفت: بدانید اگر پسر و همسر شما را مظلومانه به شهادت رساندند  فرزند شما تنها نیست پشتیبان دارد یک امت خون خواه  و پشتیبان شهید شما هستند و قاتلانش  قطعا به سزای عمل خود خواهند رسید.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان اظهار کرد: از دست دادن پدر در هر سنی بسیار سخت است اما بی پدر شدن  در دوران طفولیت بسیار سخت تر است در این راستا بدانید که شهادت پدر بزرگوار  یک افتخار برای شما  می‌ماند چرا که  در راه امنیت  کشور، انقلاب و آرمان‌های شهدا  جان خود را ازدست داده‌اند .

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور خطاب به مادر شهید بیان کرد:  فرزند شما در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیده و این عزت و افتخاری است که شامل حال شهید شده و این نشان گر نان و شیر حلالی است که سر سفره شما خورده است.

در این دیدار مادر شهید فاطمیه ضمن تقدیر و تشکر از حضور عضو شورای عالی قضایی گفت: شهید عباس فاطمیه خادم مسجد و فردی انقلابی و بسیجی بوده است و از شهادت خود مطلع بود.

شایان ذکر است در این دیدار از خانواده شهید  از سوی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز