خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کردستان:

هیچ ماموری در محل کشته شدن برهان کرمی حضور نداشته/ تحقیقات برای مشخص شدن علت حادثه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۶۷۲

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی از اصابت گلوله به فردی در کردستان منتشر شده که بحث‌های زیادی پیرامون آن صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:  انتشار این فیلم از سوی رسانه‌های ضد انقلاب ابتدا با این هدف صورت گرفت که وانمود کنند فرد مضروب، از سوی ماموران امنیتی هدف گلوله قرار گرفته است.

اما بازبینی فیلم‌ها ادعای ضد انقلاب را در مورد اینکه فرد مورد اشاره توسط ماموران هدف قرار گرفته را رد میکند و با توجه به صحنه به تصویر کشیده شده نشان می‌دهد فرد مضروب به سمت محل تجمع عناصر اغتشاشگر در حرکت بوده و احتمال اینکه مقتول از سوی اغتشاشگران هدف گلوله قرار گرفته باشد را افزایش می‌دهد.

در همین رابطه رئیس کل دادگستری استان کردستان، با اشاره به این حادثه گفت: در ساعت ۱۶ مورخ ۲۵ آبان ماه سال جاری و در خیابان فرهنگسرای شهرستان کامیاران، فردی به اسم «برهان کرمی» از ناحیه سر و با اسلحه جنگی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و در دم فوت می‌کند.

وی افزود: بر اساس فیلم منتشره در فضای مجازی، در هنگام اصابت گلوله به این فرد هیچ ماموری در محل حضور نداشته است.

وی خاطرنشان ساخت: در این خصوص از همان لحظات ابتدایی، پرونده قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادگستری شهرستان کامیاران تشکیل شده و تحقیقات در مورد مشخص شدن علت حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز