خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کردستان عنوان کرد:

بازگشت کارخانه اشکان سازه غرب به چرخه تولید به همت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۸۹۷

رئیس کل دادگستری استان کردستان در جریان بازدید از کارخانه اشکان سازه غرب در شهرک صنعتی دهگلان بر حمایت از سرمایه‌‌گذاری و تولید در استان کردستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد اطلاع ‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، «محمدرضا مترقب» رییس کل دادگستری کردستان در این بازدید گفت: شرکت اشکان سازه غرب که از سال ۱۳۹۳ به دلیل مشکلات مالی و بدهکاری بصورت کامل تعطیل شده بود با تلاش و حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کردستان به چرخه تولید بازگشت.

مترقب افزود: فعالیت این واحد تولیدی که سابقا به چندین کشور محصولات خود را صادر می کرد بر اثر نوسانات اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه متوقف شده بود که با درخواست مدیرعامل از ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و با طرح موضوع با پیگیری های متعدد این واحد تولیدی به فعالیت خود بازگشت.

وی اظهار کرد: دادگستری همواره از تولید مشروع و قانونی حمایت کرده و در کنار تولیدکنندگان واقعی بوده و سعی بر این است که از سرمایه گذاری های قانونی ضمن رعایت حقوق بیت المال حمایت شود.

رییس کل دادگستری کردستان در ادامه تأکید کرد: در واحدهای قضایی سعی بر حمایت قانونی و قضایی از تولید بوده و همواره در جهت رفع مشکلات قضایی در کنار آنها با اجرای مقررات قانونی خواهیم بود.

وی در پایان از همکاری بانکهای عامل و نمایندگان بخش صنعت در راه اندازی مجدد این کارخانه و از زحمات شبانه ‌روزی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان تقدیر کرد.

به گفته مدیرعامل این کارخانه با بازگشت این کارخانه به چرخه تولید برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد و در آینده نزدیک با افزایش تولید این کارخانه این رقم به ۷۵ نفر خواهد رسید.

این واحد تولیدی در حال حاضر لوله های فشار قوی را به صورت انبوه تولید می کند و محصولات خود را به کشور عراق صادر می کند و درصدد است با همکاری بانک مربوطه خطوط تولید خود را افزایش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز