خبرگزاری کار ایران

بررسی ریشه وقایع اخیر در کمیسیون اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۲۸۳

ریشه و عوامل وقایع اخیر کشور در کمیته زنان و خانواده کمیسیون علمی فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مورد بررسی آسیب‌شناسانه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نشست نخبگانی تخصصی کمیته زنان و خانواده کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی با موضوع «تحلیل ابعاد مختلف وقایع اخیر در حوزه زنان و ارائه راهکارها و راهبردهای سیاستی» در تاریخ دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ به ریاست حسین مظفر، رئیس کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی و با مدیریت خانم زعفرانچی در کمیته زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست مسئولان در برخی نهادها و دستگاه‌های ذیربط، نخبگان و صاحبنظران متخصص و مسئولین گروه‌های مطالعاتی زنان و خانواده در برخی دانشگاه‌ها، حضور داشتند و تحلیل وضعیت موجود، ریشه یابی و پیامدهای مسائل اخیر جامعه از زوایای مختلف حقوقی، قانونی، اجرایی و مدیریتی مورد بحث و تحلیل قرار گرفت و راهبردهای سیاستی و مدیریتی ارائه گردید.

در ابتدای این نشست حسین مظفر، رئیس کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی فلسفه برگزاری نشست را تحلیل و بررسی رویدادهای اخیر در کشور با رویکرد نقش زنان و تمرکز بر دو محور تبیین وضعیت موجود و ارائه راهکارها و راهبردهای قانونی، سیاستی و اجرایی در کوتاه مدت و بلند ذکر نمودند.

در این نشست مسئولان و متخصصان دستگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی، پژوهشکده زن و خانواده، شهرداری تهران، شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، معاونت پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، قوه قضائیه و دیوان عالی کشور، شورای فرهنگ عمومی کشور، فرماندهی نیروی انتظامی (فراجا)، سازمان اطلاعات و امنیت ملی و پلیس امنیت عمومی، گروه مطالعات زنان و خانواده دانشگاه تهران، پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا، رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور وزارت علوم تحقیقات فناوری، معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از نخبگان و صاحبنظران حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز