خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد؛

تاکید بر ضرورت پیگیری نگاه کلان به مسائل، همزمان با پیشبرد سیاست‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۴۸

دومین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد و پیگیری نگاه کلان و یکپارچه به مسائل همزمان با پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های بخشی توسعه مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، دومین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام مصباحی مقدم برگزار شد و پیگیری نگاه کلان و یکپارچه به مسائل همزمان با پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های بخشی توسعه مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا موضوع تدوین برنامه‌های کمیسیون زیربنایی و تولیدی در دوره نهم مجمع، جهت تنقیح و بازنگری سیاست‌های کلی مربوطه با توجه به اولویت‌ها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور هماهنگ سازی این سیاست‌ها و تعریف راهبردهای توسعه برای هر یک از آنها، با احصای سیاست‌های کلان زیربنایی برای توسعه کشور و قرار گرفتن سیاست‌های بخشی و جزئی در ذیل آنها این برنامه‌ها تنظیم و موضوع در کمیته‌ای تخصصی پیگیری شود.

همچنین در ادامه موضوع زمانبندی پیشنهادی برای بازنگری دوازده سند سیاست‌های کلی مرتبط با کمیسیون زیربنایی و تولیدی مطرح و جدول وضعیت بررسی هر یک از سیاست‌ها در دبیرخانه مجمع ارائه شد.

در این جلسه پیشنهاد محسن رضایی برای آسیب شناسی و تشکیل کمیته‌ای در دبیرخانه مجمع جهت روزآمدسازی و بازنگری سند چشم انداز ایران، مورد توافق اعضا قرار گرفت.

در این جلسه حجت الاسلام مصباحی مقدم، احمدیان، حجت الاسلام انصاری، باهنر، حسن رضایی، سعید جلیلی، فروزنده، میرسلیم و حجت الاسلام محمدی عراقی حاضر بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز