خبرگزاری کار ایران

امیر هادیان:

«نهاجا» آماده برخورد با هر سطحی از تهدیدات است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۷۷۰

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: «نهاجا» در امور مأموریت‌های محوله با دعای خیر رهبر و فرماندهی معظم کل قوا و پشتوانه کارکنان ولایت مدار این نیرو آماده برخورد با هر سطحی از تهدید است.

به گزارش ایلنا، امیر مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین این نیرو با حضور در جمع خادمین اربعین حسینی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت: در دوران دفاع مقدس نیز نام اباعبدالله‌الحسین (ع) و کربلای آن حضرت و عاشورایش همواره به سربازان اسلام در برابر متجاوزان، مسیر ایستادگی، مقاومت و شهادت را آموخت.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه جنگ در تاریخ ملت‌ها جزو حوادث تأثیرگذار است، اظهار داشت: متأسفانه در دوران قبل از انقلاب اسلامی، هر زمان که جنگی آغاز شد، پایان آن برای ملت ما خوشحال‌کننده نبود. در آن شرایط کشورمان تحت تأثیر جنگ‌ها و حوادث قرار گرفته و در برخی از این جنگ‌ها بخش بزرگی از سرزمین ایران عزیز را از دست دادیم.

وی افزود: دفاع مقدس سراسر حماسه، غرور، پیروزی و در نهایت افتخار بود و یک وجب از سرزمین ایران در اختیار متجاوزان قرار نگرفت. هشت سال دفاع مقدس با فرهنگ عاشورا آمیخته شده بود و با وجودی که همه قدرت‌های بزرگ جهانی در دوران دفاع مقدس از متجاوزان حمایت کردند، اما مردم ما یکه و تنها و فقط با توکل به خدا و شور و شوق حسینی بر گرفته از تفکر عاشورایی پیروزمندانه و با ایثار و فداکاری توانستند پیروزی‌ها و حماسه‌های بزرگی را رقم بزنند.

امیر هادیان با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح و قدرت دفاعی ما همواره برای تحکیم عزت ایران اسلامی است، اظهار داشت: ایران قدرت نظامی خود را هرگز برای تجاوز به کشور و سرزمین دیگری آماده نکرده است، بلکه همواره از قدرت خود برای دفاع و بازدارندگی در برابر متجاوزان استفاده می‌کند. امروز نیروی هوایی ارتش در امور مأموریت‌های محوله با دعای خیر رهبر و فرماندهی معظم کل قوا و پشتوانه کارکنان ولایت مدار این نیرو آماده برخورد با هر سطحی از تهدید است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا، پیرغلامان حسینی و تعدادی از خادمان صحن حضرت زهرا (ص) و مرز مهران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز