خبرگزاری کار ایران

صباغیان بافقی در تذکر شفاهی:

هزینه‌های تلفن ثابت براساس چه قانونی ۳ برابر افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۱۴

نماینده مردم مهریز در مجلس از ۳ برابر شدن هزینه های تلفن ثابت انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان مربوطه به این موضوع شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به نیکزاد با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون امور داخلی و شوراها در مورد فوت مهسا امینی، گفت: براساس ماده ۴۵ آئین نامه داخلی ۶ نماینده پس از قرائت این گزارش باید صحبت می کردند اما اجازه داده نشد و این ضعف مجلس است و می طلبد این نکات رعایت شود.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با انتقاد از عدم پرداخت پاداش فرهنگیان، افزود: برخی فرهنگیان بازنشسته با وجود ۱۳ ماه پس از بازنشستگی پاداش خود را دریافت نکردند و می طلبد مسئولان مربوطه به این موضوع توجه داشته باشند.

صباغیان با انتقاد از اینکه هزینه های تلفن ثابت ۳ برابر افزایش یافته است، گفت: این اقدام براساس چه قانونی انجام شده است، چنین اقداماتی نارضایتی مردم را در پی دارد.

نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت، در مورد تذکر این نماینده، گفت: براساس بند ۷ ماده ۴۵ آئین نامه داخلی فقط باید گزارش قرائت می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز