خبرگزاری کار ایران

صباغیان در تذکر شفاهی:

اگر مقام معظم رهبری صلاح می‌دانند، جلسه‌ای با شوراهای کارگری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۶۱۶

نماینده مردم بافق در مجلس با بیان اینکه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شورای اسلامی کار توجهی نمی کند که باید به این موضوع ورود شود، گفت: اگر مقام معظم رهبری صلاح می‌دانند جلسه ای را با شوراهای کارگری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از وزیر آموزش و پرورش تشکر می کنم؛ بر اساس اصل ۳۰ قانون اساسی آموزش و پرورش باید رایگان باشد و این وزارتخانه در حال اجرای این موضوع بوده به گونه ای که از اسفندماه حقوق معلمان حمایتی و از یک سال گذشته پاداش بازنشستگان فرهنگی پرداخت نشده است.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: معلمان حمایتی پول پرداخت کرایه خودرو برای رفتن به سرکار را نیز ندارند.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: در حال حاضر لاستیک حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد گران شده و قیمت روغن موتور نیز افزایش پیدا کرده است، زمزمه هایی مبنی بر افزایش قیمت حمل و نقل از ۴ درصد به ۹ درصد شنیده می شود که باید توجه کرد که اگر بدون تدبیر تصمیم گیری شود در آینده شاهد مشکلات خواهیم بود.

وی با اشاره به گرانی خودرو، تصریح کرد: افزایش قیمت خودرو تبعات بسیاری دارد هرچند مجلس تلاش کرد با تصویب واردات بازار را ساماندهی کند اما با این موضوع موافقت نشد بهتر است رئیس جمهور زمینه واردات ماشین های برقی و هیبریدی را فراهم کند تا قیمت خودرو بشکند زیرا خودروهای داخلی به دلیل نبود رقابت از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

صباغیان با بیان اینکه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شورای اسلامی کار توجهی نمی کند که باید به این موضوع ورود شود، گفت: اگر مقام معظم رهبری صلاح می‌دانند جلسه ای را با شوراهای کارگری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز