خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

توطئه‌های دشمنان در مقابل اقتدار ملت بزرگ ایران شکست خورده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۲۴

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز توطئه‌های دشمنان در مقابل اقتدار ملت بزرگ ایران شکست خورده و به همین جهت، دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده تا با ناامیدسازی جوانان از انقلاب اسلامی، به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ عباس فلاح در صبحگاه مشترک عهد سربازی که در میدان صبحگاه ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل در آموزه‌های مکتب شیعه مفهوم مهدویت است، گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی با استفاده از مفهوم مکتب شیعه، جامعه را آماده ظهور کرده است.

وی با تأکید بر اثرگذاری مفهوم انتظار در جامعه اسلامی به ویژه در جوانان اظهار داشت: انقلاب اسلامی، نقش اساسی در آماده‌سازی جوانان برای ظهور داشته و موجب حرکت، پویایی و آماده‌سازی جامعه در جهت ساخت جامعه اسلامی و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با بیان این که جمهوری اسلامی ایران به بازدارندگی دفاعی رسیده است تاکید کرد: امروز توطئه‌های دشمنان در مقابل اقتدار ملت بزرگ ایران شکست خورده و به همین جهت، دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده تا با ناامیدسازی جوانان از انقلاب اسلامی، به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

امیر سرتیپ فلاح در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که دشمنان ایران اسلامی، امنیت کشور را نشانه گرفته‌اند، عنوان کرد: دشمنان درصدد پیدا کردن رخنه‌ای برای نفوذ به کشور هستند و امنیت کشور را نشانه گرفته‌اند، گفت: ملت ایران در مقابل این توطئه‌ها هوشیار هستند و با همراهی نیروهای مسلح، اجازه چنین تعرضی را به خاک کشور نمی‌دهند.

وی با بیان این که در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) هستیم، عنوان کرد: دهه‌های آینده، فرصتی برای جوانان برای دستیابی به این آرمان‌های انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به این که امیدواریم توفیق سربازی حضرت ولی عصر (عج) را در راستای تأمین امنیت کشور داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا آخرین نفس از آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر حراست می‌کند و مانع هرگونه خدشه‌ای به امنیت مردم ایران اسلامی می‌شود.

گفتنی است؛ اجرای سرود عهد سربازی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و سربازان نمونه ستاد نیروی زمینی ارتش از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز