خبرگزاری کار ایران

رضایی در تذکر شفاهی:

دشمنان برای اجرای پروژه سوریه سازی ایران ناکام خواهند ماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۵۴

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: تلاش دشمنان برای سوریه سازی از ایران با هوشیاری و بصیرت مردم ایران ناکام خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رضایی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در قالب شعری گفت: در کشور عشق مقتدا خامنه ای است/ فرماندهی کل قوا خامنه ای است/ ما عاشق کیش کربلایی هستیم/ دل بسته آن روح خدایی هستیم/ در فکر خطای خود بمیر ای دشمن/ چون هنوز هم همه ولایی هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم ادامه داد: اغتشاشات اخیر فتنه گران در برخی نقاط کشور را محکوم می کنیم و ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی، انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خواستار برخورد با صحنه گردانان و عوامل اصلی این آشوب ها و اغتشاشات در داخل و خارج کشور هستیم.

وی با بیان اینکه آنهایی که تا دیروز اقدام به تحریم ظالمانه مردم ایران اعم از تحریم دارو، ماسک و واکسن کرده بودند، امروز اقدام به ایجاد اغتشاش و آشوب در داخل کشور کرده اند، تصریح کرد: بی تردید تلاش دشمنان برای سوریه سازی از ایران با هوشیاری و بصیرت مردم ایران ناکام خواهد ماند و روسیاهی به زغال می ماند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: این روزها در یک پتروشیمی خبرهای ناگواری به گوش می رسد که نشان می دهد هزاران میلیارد تومان از اموال متعلق به ملت ایران تعیین تکلیف نشده و اخبار نگران کننده ای از تخلف گسترده سهام دار خارجی آن به گوش می رسد، بنابراین از رئیس قوه قضائیه درخواست می کنیم که با ورود انقلابی به این پرونده، مانع از حیف و میل بیت المال شود.

رضایی تاکید کرد: متاسفانه اغلب مصوبات سفر سال گذشته دولت به استان بوشهر اجرا نشده یا به درستی اجرا نشده است، انتظار داریم اگر وعده ای به مردم داده می شود، به آن عمل شود. همچنین علی رغم گذشت ۲ ماه از بارندگی های اخیر، خسارات کشاورزان استان بوشهر و شهرستان دشتستان جبران نشده است، بنابراین انتظار داریم دولت وعده ای که به کشاورزان داده عملیاتی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز