خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت تاکید کرد:

تلاش دشمن برای برهم زدن تعادل بازار نتیجه نداد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۶۸۶

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با تمهیدات اتخاذ شده، تامین کالاهای اساسی کشور با وجود تشدید تحریم ها و افزایش محدودیت های ناشی از کرونا بطور بی سابقه ای محقق شده و دولت همواره در تامین کالاهای اساسی تلاش می کند تا به قیمت متعادل و مناسب به دست مردم برسد.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، یزدان سیف تصریح کرد: زحمات بسیاری در راستای تامین کالاهای اساسی، خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی و تامین و پرداخت پول به کشاورزان به ویژه در شرایط تحریم و کرونا کشیده شده و می شود که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

سیف گفت: در شرایط کنونی باید صادرات غیرنفتی را تقویت کنیم و از صادرکنندگان قدردانی می کنیم که دولت را همراهی می نمایند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات روانی در کشور توسط تعدادی از بدخواهان که درصدد برهم زدن نظم ارز در کشورمان هستند، افزود: در حال حاضر دشمن روی ارز دست گذاشته اما تمام نظام بسیج شده اند که در مقابل توطئه ها بایستند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: با بیان اینکه کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می شود، باید با نظارت کامل مسئولان استانها به پایان حلقه مصرف برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز