خبرگزاری کار ایران

ماموریت ویژه سازمان بازرسی به بازرسان استان‌ها برای نظارت بر نحوه اجرای سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۷۶

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، بازرسان کل استان‌ها را مامور کرد که بر نحوه اجرای سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی رصد و نظارت داشته باشند.

به گزارش ایلنا، احمد اسدیان با اشاره به فعالیت سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی (سپند) اظهار کرد: با توجه به آیین نامه حمل و نقل دانش آموزی مصوب سال ۸۷ هیئت وزیران و ابلاغ دستور العمل اجرایی آن در سال ۹۷ توسط وزیر کشور، مدیریت و نظارت بر سرویس مدارس با تعیین تکلیف در دو بخش شهرداری‌ها و آموزش و پرورش مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس به منظور ساماندهی، مدیریت و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌های متولی، استفاده والدین و همچنین امکان پایش برخط اطلاعات و ایجاد شفافیت در حوزه‌های مالی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مکلف شده‌اند با همکاری وزارت آموزش و پرورش نسبت به ایجاد سامانه‌ای به منظور فعالیت تمامی ذی‌نفعان و دستگاه‌های متولی اقدام کنند.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی با اشاره به راه اندازی سامانه سپند از سال ۹۸ توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، بازرسان کل استان‌ها را مکلف کرد که به منظور رصد و نظارت بر نحوه اجرای این امر و سامانه مذکور در سطح استان‌ها اقدام کنند.

اسدیان تاکید کرد: به طور حتم انتقال فرآیند اجرایی سرویس مدارس بر بستر سامانه سپند امکان سیستمی شدن فرآیندها، افزایش ایمنی سفر و امنیت دانش آموزان، سهولت نظارت و شفاف سازی مالی و نظارت مستمر والدین بر رفت و آمد دانش آموزان از طریق نرم افزار تلفن همراه را به همراه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز