خبرگزاری کار ایران

با حضور دریادار سیاری؛

بخش‌هایی از بیمارستان امام رضا (ع) ارتش افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۵۷۸

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز از تعدادی از بخش‌های جدید درمانی و پروژه‌های عمرانی و زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام رضا(ع) ارتش بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام رضا (ع) ارتش، با اشاره به جایگاه مهم و اثرگذار جامعه پزشکی در سطح جامعه و نیروهای مسلح، گفت: هر کجا کادر بهداشت و درمان و جامعه پزشکی، توانمند ظاهر شده است، موفقیت‌های زیادی در همه بخش‌ها حاصل شده که نمونه بارز آن را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

ویبا اشاره به حرکت رو به جلو و پیشرفت‌های جهشی در سطح دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام رضا (ع) ارتش در سال‌های اخیر، اظهار داشت: همان‌گونه که ستاد ارتش باید الگویی برای سایر نیروها و سازمان‌های ارتش باشد، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام رضا (ع) نیز باید در سطح مجموعه بهداشت و درمان ارتش الگو و نمونه باشد و بدون شک با مدیریت قوی، اخذ تدابیر مناسب، برنامه‌ریزی مدون، حرکت دقیق بر اساس نقشه راهِ دانشگاه، استفاده از نیروهای متخصص جوان، تکریم و احترام پیشکسوتان حوزه بهداشت و درمان و بهره‌مندی از تجربیات آنان می‌توان به این جایگاه مهم دست یافت.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تقدیر از عملکرد رو به جلو و تحول آفرین دانشکده‌های دندانپزشکی، پرستاری و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش تصریح کرد: امیدواریم ضمن توجه ویژه به توسعه طرح‌های علمی و پژوهشی، با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز و تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌ها در زمان مقرر، شاهد پیشرفت‌های جهشی جدید در این دانشگاه باشیم.

در ادامه این بازدید، امیر رامین حمیدی فراهانی، فرمانده دانشگاه علوم پزشکی و تعدادی از معاونان ستاد ارتش، در خصوص رویکرد علمی و فرهنگی، نقشه راه و طرح‌های درمانی، عمرانی و زیرساختی این دانشگاه گزارش‌هایی ارائه کردند.

سیاری در جریان این بازدید ضمن کلنگ‌زنی پروژه احداث منازل سازمانی جدید دانشگاه علوم پزشکی ارتش، تالارهای همایش «ابن سینا» و «رازی» این دانشگاه و بخش‌های جدید همودیالیز، آنژیوگرافی و اتاق تمیز بیمارستان امام رضا (ع) را افتتاح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز