خبرگزاری کار ایران

امیر غلامعلیان:‌

موکب بزرگ شهدای ارتش پذیرای زوار پاکستانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۱۳۳

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش تاکید کرد: موکب بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرز میرجاوه پذیرای زوار پاکستانی عازم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم غلامعلیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرکت پرشور و گسترده شیعیان کشور دوست و همسایه پاکستان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) امسال و عبور این عزیزان از طریق مرزهای شرقی کشور به سمت پایانه‌های مرزی غرب و جنوب غرب ایران اسلامی، تیپ ۱۸۸ زرهی نیروی زمینی ارتش ماموریت یافت تا در گذرگاه مرزی میرجاوه، موکب بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را با امکانات کامل و تجهیز نیازمندی‌های ضروری برپا کند.

وی ادامه داد: موکب بزرگ شهدای ارتش مستقر در مرز میرجاوه که از ۱۱ شهریور ماه در این منطقه مرزی برپا شده است، به صورت روزانه بین دو تا پنج هزار وعده غذای گرم را با رعایت اصول بهداشتی و ظروف بسته‌بندی شده یک بار مصرف در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام طبخ و بین زائرین عزیز توزیع می‌کند.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب‌شرق ارتش، این موکب دارای امکانات مناسبی برای اسکان و استراحت زوار بوده و اماکن پیش‌بینی شده جهت اسکان زائرین دارای وسایل سرمایشی و خنک کننده و مجزا برای استراحت خانم ها و آقایان است.

غلامعلیان افزود: این موکب‌ دارای یک بهداری مجهز همراه با پزشکان متخصص بوده و خدماتی مانند تزریقات از جمله تزریق واکسن کرونا، پانسمان، فشارخون، درمان گرمازدگی و خدمات دندانپزشکی را به زائران ارائه می‌دهد.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، موکب بزرگ شهدای ارتش که روزانه بین یکصد تا یکصد و پنجاه نفر از خادمان حسینی (ع) تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان به صورت شبانه‌روزی و شیفتی در آن مشغول خدمت هستند، به صورت کاملا خودجوش و با هزینه خیرین عزیز این تیپ، خیرین منطقه و کمک‌های آستان قدس رضوی و فرمانداری میرجاوه برپاشده و تا ۲۸ شهریورماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز