خبرگزاری کار ایران

در تهران انجام شد؛

دیدار سخنگوی انصارالله با مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۸۲۵

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در دیدار با دیدار سخنگوی انصارالله، ضمن ابراز خرسندی از استمرار روند آتش‌‌بس، ابراز امیدواری کرد آتش‌بس کنونی مرحله‌ای برای ورود به رفع محاصره کامل بدون قید و شرط، آتش‌بس سراسری و گفت‌وگوهای سیاسی باشد.

به گزارش ایلنا، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره‌‌کننده دولت نجات ملی در سفر به تهران با علی‌اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و در خصوص آخرین تحولات یمن گفت‌وگو و رایزنی کرد.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی ضمن ابراز خرسندی از استمرار روند آتش‌‌بس، ابراز امیدواری کرد آتش‌بس کنونی مرحله‌ای برای ورود به رفع محاصره کامل بدون قید و شرط، آتش‌بس سراسری و گفت‌وگوهای سیاسی باشد.

مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن در این دیدار با تشکر از حمایت‌های سیاسی و انسانی جمهوری اسلامی ایران از کشور و مردم یمن، گزارشی از روند اجرای توافق آتش‌بس موقت و چشم‌انداز آینده تحولات یمن ارائه کرد. 

محمد عبدالسلام به کارشکنی‌های موجود در مسیر اجرای صحیح تعهدات کنونی اشاره کرد و تکمیل تعهدات طرف مقابل، رفع محاصره، توقف درگیری‌ها و پرداخت حقوق کارمندان را برای حفظ آتش‌بس ضر‌وری خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز