خبرگزاری کار ایران

امیر آشتیانی در نشست شورای راهبردی وزارت دفاع:

دستیابی وزارت دفاع به علوم نوظهور و فناوری‌های پیشرفته موجب ایجاد اقتدار مقابل دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۵۰۳

نشست راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور وزیر دفاع ، روسای سازمان های حفاظت اطلاعات وعقیدتی سیاسی، معاونین و مدیران عامل وزارت دفاع برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل را امتداد قیام عاشورا و محصول ایثار حجت حق بر روی زمین عنوان کرد و گفت: امام راحل فرمودند  «اگر قیام سید الشهدا(ع) نبود این انقلاب هم نبود».

وی خاطرنشان ساخت: حضرت ابا عبدالحسین(ع) حجت خداوند تبارک و تعالی برای همه نسل ها و در همه ی اعصار جاویدان خواهد ماند و  انقلاب اسلامی نیز متصل به قیام امام حسین(ع) و حرکت آن به  تاسی از اهداف قیام کربلا است.

وزیر دفاع با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین(ع)، احیای دین، امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با استکبار، ظلم و جور و نظام سلطه بوده است گفت: این نهضت یک ذخیره راهبردی برای همه مبارزان و عدالت خواهان و آزاد اندیشان عالم است و جمهوری اسلامی هر چه دارد از قیام عاشورا دارد و ما با پیروی از قیام سرخ عاشورائیان، به عزت و اقتدار رسیدیم و همه افتخارات را متعلق به آن می دانیم.

امیر سرتیپ آشتیانی افزود: در مواجهه با واقعه ی عاشورا با دو نوع برخورد «احساسی و تعقلی» مواجه هستیم که هردوی این برخورد ها پسندیده است و عنایات خداوند به هر دو تعلق خواهد گرفت اما آنچه پایدارتر و بر طینت انسان تاثیر می گذارد و اثرات بلند مدت و عمیق دارد مواجهه فکری و اندیشه ای در این واقعه عظیم و  بسیار مهم هستی است و خداوند با این ایثار و از خود گذشتگی ها، شهادت ها و اسارت ها، حجت را بر همگان به اتمام رسانده است.

وی توفیقات وزارت دفاع را متاثر از تبعیت از عاشورا و عشق به امام حسین(علیه السلام)دانست و خاطرنشان ساخت: متخصصان صنعت دفاعی با الگو گیری از نهضت حسینی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده اند و با تحریم ها، فشارهاو کمبودها مقابله کرده اند.

امیر سرتیپ آشتیانی اضافه کرد: موفقیت وزارت دفاع موجب  ایجاد اقتدار در مقابل دشمنی ها است و کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط این وزارتخانه برای چندمین بار متوالی نیز نشان از همت بلند، حرکت و توسعه ی دائمی این سازمان دارد و امیدواریم با تلاش دست اندرکاران و نخبگان دفاعی روز به روز در مسیر اعتلای آرمان های انقلاب، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی و مأیوس کردن دشمنان گام برداریم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز