خبرگزاری کار ایران

دیدار فرماندهان و مسئولان رده‌های مختلف وزارت دفاع در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۸۹۰

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ایمان و ولایتمداری نیرو‌ها در بستر تدبیر فرماندهی از عوامل سه گانه‌ اقتدار ایران در عصر حاضر است.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان رده‌های مختلف وزارت دفاع در استان با اشاره به اقتدار روزافزون ایران در عرصه‌ دفاع از کیان و قدرت بازدارندگی نظامی اضافه کرد: این قدرت و اقتدار در بستر روحیه‌ ایمان و خودباوری و ولایت پذیری مجموعه‌ نیرو‌ها و همراه با یک فرماندهی مدبرانه تضمین شده است و توانسته الگوی کاملی از استقلال و خودباوری را با تکیه بر معنویت، پشتکار و خلاقیت جوانان این مرز و بوم به جهانیان ارایه کند.

آیت الله فلاحتی همچنین حضور مقتدرانه‌ی یگان‌های نیروی دریایی در آبراه‌های مهم جهان و میدان داری در آب‌های جنوبی کشور و تنگه‌ی استراتژیک هرمز را در گروه اقتدار ناشی از توان ملی دانست و افزود: کمتر کشوری ست که در عصر حاضر بتواند همچون ایران اسلامی، مقابل هرگونه زیاده خواهی و شیطنت دنیای استکبار ایستادگی کند و حتی کشور‌های پیشرفته ایی همچون ژاپن نیز امروز به اهمیت اقتدار دفاعی و نظامی پی برده‌اند.

امام جمعه‌ رشت در ادامه با یادآوری وابستگی نظامی ایران در دوران طاغوت اضافه کرد: ایرانی که روزی افسران و کارشناسان نظامی اش اجازه‌ مشاهده‌ فرایند تعمیر و نگهداری تجهیزات نظامی شان را در کنار مستشاران آمریکایی نداشتند، امروز نه تنها به استقلال و خود اتکایی در حوزه‌ تامین تجهیزات نظامی در سه حوزه‌ی زمین، دریا و هوا رسیده‌اند، بلکه بخشی از تجهیزات نوین نظامی و پهبادی را به دیگر کشور‌های دوست صادر می‌کنند.

وی مجموعه‌ فرماندهان و دست اندرکاران یگان‌های نظامی مستقر در گیلان را به تقویت ایمان و روحیه‌ خودباوری جوانان تحت امر فراخواند و اضافه کرد: حفظ سلسله مراتب نظامی و تقویت باور علمی در حوزه‌ فعالیت‌های مرتبط با صنایع نظامی از دیگر الزاماتی ست که می‌تواند روند اقتدار را برای ایران تقویت و تضمین کند.

در ادامه‌ این دیدار، نماینده‌ ارشد وزارت دفاع در گیلان و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در استان نیز در گزارشی به تشریح دامنه‌ فعالیت‌های متنوع وزارت دفاع در عرصه‌ تولید پرداخت و اضافه کرد: این فعالیت‌ها صرفا به افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی یگان‌های نظامی محدود نمی‌شود و بسیاری از فعالیت‌های تولیدی و خدماتی مرتبط با نیاز روزمره‌ عموم شهروندان را نیز در بر می‌گیرد.

ناخدا یکم حسن پورغلامی همچنین افزود: حجم تولید محصولات دفاعی کشور در سال گذشته با ۱۲۵ درصد رشد همراه بوده و در همین راستا، آمار‌ها از افزایش ۲۰ درصدی صادرات محصولات نظامی به کشور‌های دوست حکایت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز