خبرگزاری کار ایران

مخبر در بازدید از مرز شلمچه مطرح کرد:

آمادگی کامل پایانه‌های مرزی کشور برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۵۳

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان برنامه بازدید خود از گذرگاه‌های زائران اربعین، از پایانه مرزی شلمچه در استان خوزستان هم بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر عصر امروز پس از حضور در یادمان شهدای شلمچه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، از بخش‌های مختلف پایانه مرزی شلمچه بازدید و گزارشی از مسئولین پایانه در خصوص ظرفیت‌ها و امکانات رفاهی فراهم شده برای زائران دریافت کرد.

وی در ادامه با حضور در یکی از پارکینگ‌های این پایانه، از ظرفیت این پارکینگ و اقدامات انجام شده برای مراقبت از خودروهای زائران مطلع شد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین از یکی از محل‌های اسکان زائران و همچنین مرکز بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز شلمچه بازدید کرد و در جریان ظرفیت پذیرش و تجهیزات پزشکی و درمانی این مرکز قرار گرفت.

مخبر در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل پایانه‌های مرزی کشور جهت خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) خبر داد و گفت: البته هنوز برخی کمبودها وجود دارد که مسئولان مربوطه تا زمان اوج تردد زائران اربعین این کمبودها را برطرف خواهند کرد.

وی بر اهمیت هماهنگی میان متولیان برگزاری مراسم اربعین و مردم و زوار تاکید کرد و اظهار داشت: امسال پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی در مراسم اربعین شرکت کنند لذا بهتر است زائران عزیز برنامه سفر خود را مدیریت کرده و روزهای قبل و پس از اربعین را هم برای زیارت انتخاب کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: دو‌لت مصمم است سفری ارزان، آسان و ایمن برای مردم فراهم شود و پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است و خوشبختانه مردم نیز در این زمینه همراهی و همکاری خوبی داشته‌اند.

مخبر از همکاری مناسب کشور عراق هم به لحاظ موضوع روادید و هم تسهیل‌گری برای ورود زائران خبر داد و تصریح کرد: استانداران مرزی هر سه استان نیز توافقات خوبی با طرف عراقی داشته‌اند که امیدوارم با این تدارکات شاهد برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز