خبرگزاری کار ایران

حضور معاون اول رئیس‌جمهور در پایانه مرزی چذابه و بازدید از محل برپایی موکب‌های اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۴۱

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه سفر امروز خود از پایانه مرزی چذابه در استان خوزستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی و تجهیز این پایانه مرزی برای تسهیل در تردد زائران و ارایه خدمات رفاهی هرچه بیشتر به آنان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر در جریان این بازدید که استاندار خوزستان و مسئولان محلی نیز او را همراهی می‌کردند، ضمن گفت‌وگو با مردم و زائران، در جریان دغدغه‌های آنان قرار گرفت و به مسئولین مربوطه دستورات لازم را جهت رفع این دغدغه ها صادر کرد.

وی از محل برپایی موکب‌های اربعین در مجاورت پایانه مرزی چذابه نیز بازدید کرد و از روند آماده‌سازی و استقرار امکانات رفاهی برای پذیرایی از زائران مطلع شد.

معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگاران با یادآوری تردد محدود زائران برای راهپیمایی اربعین طی سه سال اخیر که ناشی از شیوع کرونا بود، گفت: امسال اشتیاق و انگیزه بالایی در میان زائران برای حضور در این مراسم وجود دار‌د و دولت با این پیش‌بینی اقدامات زیادی را برای خدمات‌دهی به زوار در هر دو سوی مرز انجام داد.

مخبر تجهیز گذرگاه‌های مرزی را از جمله اقدامات دولت برای تسهیل در عبور و مرور زائران برشمرد و اظهار داشت: در مرزهای مختلف امکانات و تجهیزات رفاهی خوبی برای زائران پیش‌بینی شده است.

وی ادامه‌ داد: برای پیشبرد کارها به کمک‌ مردم نیاز داریم و زوار نیز باید با زمانبندی سفر و انتخاب مرزها به نحوی عمل کنند که ازدحام و شلوغی در پایانه‌های مرزی به حداقل ممکن کاهش یابد.

به گفته معاون اول رئیس‌جمهور، پیش‌بینی و برآوردهایی از تعداد زائران برای مراسم امسال انجام شده اما دولت هیچ محدودیتی به لحاظ تعداد زائران قائل نیست و شرایط را تا حد امکان برای تردد و عبور زائران از مرزها تسهیل کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز