خبرگزاری کار ایران

قالیباف در نطق پیش از دستور مطرح کرد:

آمادگی مجلس برای هرگونه همکاری با دولت در چارچوب قانون

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۷۸۳

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است، گفت: دولت بارهای بزرگی را از زمین برداشت و برخی از کارهای بر زمین مانده را به پیش برد و در این رابطه مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی آماده همکاری با دولت در چارچوب قانون است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که به معنای واقعی کلمه ترجمان اخلاص، مردم داری، پرکاری و اثربخشی بودند و در همین مسیر به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند، گفت: به مناسبت آغاز هفته دولت به اعضای محترم هیات دولت، ریاست محترم جمهور، معاونان ایشان، وزرای محترم و آحاد نیروهای پرتلاش قوه مجریه در سراسر کشور خداقوت می گویم.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است؛ در سالی که گذشت این دولت بارهای بزرگی را از زمین برداشت و برخی از کارهای بر زمین مانده را به پیش برد.

رئیس قوه مقننه کشورمان، مدیریت مهار فراگیری کرونا که از افتخارات ایران عزیزمان در دنیا است را نتیجه تلاش های دولت سیزدهم دانست و افزود: سفرهای استانی خستگی ناپذیر ریاست محترم جمهور تصویر جدیدی از مردمی بودن دولت را نشان داده و حضور میدانی اعضای کابینه برای مردم امیدبخش بوده است.

قالیباف یادآور شد: رویکرد توجه به ظرفیت های اقتصادی آسیا نویدبخش است که به نتایج عملیاتی در توسعه روابط با کشورهای همسایه منجر شد؛ رتبه بندی معلمان عملیاتی شد و اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مورد تاکید دولتمردان است.

وی افزود: این موفقیت ها و موارد دیگری از این دست سبب ایجاد تحولات اساسی و مورد رضایت ملت در زمینه رفع و خنثی سازی تحریم ها و رشد و توسعه ایران عزیز خواهد شد؛ مجلس و دولت در این زمان ثابت کردند که می توانند با همکاری و همدلی با یکدیگر در چارچوب قانون، اختیارات و وظایف خود کارهای بزرگی را در کشور به انجام رسانند و تحولاتی جدی رقم بزنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس در مسیر پیشرفت ایران اسلامی آماده همکاری با دولت در چارچوب قانون است و از خداوند متعال برای تمامی دولتمردان، توفیق در جلب رضایت ملت شریف ایران و عمل به وظایف محوله را خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز