خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع:

مقاومت آزادگان سربلندی ملت ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۰۲

روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز به یاد ماندنی ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است؛ صفحه افتخار آمیزی که برای همیشه بر مصحف زرین عصر انقلاب اسلامی نقش بست و یادآور دوره‌ای است مفتخر ومعطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر یاد وخاطره شهیدان جاویدان راه عزت و غیرت دینی و ملی را در فضای کشور پراکندند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان همیشه سرافراز در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش سربلندی شگفتی ساز و استواری ستودنی ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد تا همواره در افق تاریخ به سرمایه وجود این نسل طلایی و ایمان محور بالیده شود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز کشورمان؛ سلامتی و توفیق این عزیزان و خانواده محترمشان را  در تمام شئونات زندگی و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز