خبرگزاری کار ایران

حضور فرزند حمید نوری در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ پلیس سوئد هم از رفتاری که با پدرم می‌شود، در تعجب است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۸۰۳

فرزند حمید نوری با حضور در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه گفت: پدر هزار روز است که در انفرادی قرار دارد. خود پلیس سوئد در تعجب است که چرا چنین رفتاری با وی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود ستایشی در نشست خبری خود در خصوص آخرین وضعیت پرونده حمید نوری بیان کرد: از شرایط پیش آمده متاسف هستیم، پیام‌های صریح و واضح دادیم و اگر گوش شنوایی در مجامع بین‌المللی وجود داشت، نمی‌گذاشتند این پدر در این وضعیت باشد.

 وی ادامه داد: اعتراض خودمان در خصوص دادگاه‌های سوئد را کرده‌ایم، ایشان در سخت‌ترین شرایط نگهداری می‌شوند. دسترسی به حقوق اولیه که از اولین حقوق یک زندانی است را قطع کرده‌اند، تماس ایشان را با خانواده قطع کردند و خانواده هیچ اطلاعی از وی ندارند. ‌

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: رای دادگاه به زبان فارسی که مترجم هم داشته به وی داده نشده است.

وی گفت: در مرحله تجدیدنظرخواهی اقدام خواهیم کرد. وزارت خارجه و دولت باید اقدام مستمر کنند ‌و می‌خواهیم این مهم صورت گیرد و حق این مظلوم در دادگاه‌های ناعادلانه احقاق شود.

ستایشی خاطر نشان کرد: اگر ادعای حقوق بشر داریم، از متهم که شهودی دارد باید بپذیریم. دشمنی تروریسم چندین و چند سال است که آشکار است. شهود تروریست‌ها پذیرفته شده است اما شهود آقای نوری خیر.

در این جلسه  مهدی نوری فرزند حمید نوری هم حضور پیدا کرد.

وی گفت: پدر هزار روز است که در انفرادی قرار دارد. خود پلیس سوئد در تعجب است که چرا چنین رفتاری با وی می‌شود.

فرزند حمید نوری عنوان کرد: پدر هنوز حکم را نخوانده است،  وکلای جدیدی ‌که معر فی کردیم پذیرفته نشده‌اند. در گذشته وی برای دستشویی می‌توانست خارج شود اما امروز در اتاق خودشان باید این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز