خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

بررسی مسائل معیشتی و اقتصادی محور مباحث دولت و مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۰۸۰

جلسات مشترک مجلس و دولت هر فصل برگزار می شود سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به نشست مشترک دولت و مجلس، گفت: طرح مباحث مرتبط با مسائل معیشتی و اقتصادی محور این نشست مشترک بود و در نهایت تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا به حل گره های معیشتی مردم و ارتقای روابط دو قوه کمک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سیدنظام الدین موسوی در حاشیه نشست مشترک هیات دولت با هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس، گفت: جلسه مشترکی بین اعضای هیات دولت و اعضای هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس برگزار شد که رؤسای دو قوه نیز در آن حضور داشتند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به مباحث مطرح در این نشست مشترک، اظهار کرد: گزارش های خوبی توسط اعضای محترم دولت به خصوص در مورد مسائل معیشتی و اقتصادی ارائه شد، نکاتی هم در حوزه مباحث تقنینی و نظارتی از طرف نمایندگان و رؤسای کمیسیون ها مطرح شد.

وی یادآور شد: محور مباحث، موضوعات معیشتی و اقتصادی بود، در نهایت هم رؤسای دو قوه موضوعات را جمع بندی کردند و تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا در بهبود و ارتقای سطح روابط دو قوه و حل گره های مسائل معیشتی و اقتصادی موثر خواهد بود.

موسوی همچنین تصریح کرد: سطح تعامل دولت و مجلس بسیار بالاست، البته قوای مقننه و مجریه ماموریت ها، رسالت ها و وظایف متفاوتی برعهده دارند، مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت و دولت در حوزه اجرا فعال هستند و در عین حال تعامل خوبی هم با یکدیگر دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت: امیدواریم ایده های ابتکاری که امروز شاهد بیان آن در نشست مشترک بودیم هماهنگی و هم افزایی ها را افزایش دهد. قرار است در هر فصل این جلسات مشترک را داشته باشیم علاوه بر آن جلسات دیگری بین دولت و مجلس با حضور همه نمایندگان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز