خبرگزاری کار ایران

امیر تاج‌الدینی خبر داد؛

«نداجا» قایق‌های مهاجم به کشتی ایرانی در دریای سرخ را متواری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۷۲

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: شب گذشته نیروی نداجا پس از دریافت درخواست کمک از کشتی ایرانی، در محدوده دریای سرخ حضور پیدا کرد و پس از درگیری با قایق‌های مهاجم، آنها را متواری ساخت.

به گزارش ایلنا، امیر دریادوم مصطفی تاج‌الدینی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش در ارتباط زنده با شبکه خبر اعلام کرد: شب گذشته نیروهای دریایی ارتش پس از دریافت درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی در محدوده دریای سرخ بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردند و با قایق‌های مهاجم درگیر شدند و با حضور مؤثر تیم اسکورت و تبادلات سنگین قایق‌های مهاجم را متواری کردند.

وی تصریح کرد: یکی از تکالیف محوری نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأمین خطوط مواصلاتی و دفاع از منافع جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها است. به همین دلیل تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جمهوری اسلامی ایران جماران که در محدوده خلیج عدن و دریای سرخ در حال مأموریت است.

شب گذشته نیروهای دریایی ارتش پس از دریافت درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی در محدوده دریای سرخ در منطقه حضور پیدا کردند و پس از درگیری با قایق‌های مهاجم، با حضور مؤثر تیم اسکورت و تبادلات سنگین قایق‌های مهاجم را متواری کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز