خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی خبر داد؛

ایجاد شورای ملی زیارت به منظور حل مشکلات زائران اماکن مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۳۸

سخنگوی دولت گفت: به منظور حمایت موثر از حل مشکلات زائرین اماکن مقدس در کشور، کارگروه ملی زیارت به شورای ملی به ریاست رئیس جمهور ارتقا پیدا کرد و با عضویت برخی از اعضای دولت از جمله وزیر ارشاد، کشور، میراث، کار و همچنین آستان‌های مقدس رضوی، شاهچراغ و عبدالعظیم حسنی این شورا تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: جلسه امروز هیات دولت به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد و به منظور حمایت موثر از حل مشکلات زائرین اماکن مقدس در کشور، کارگروه ملی زیارت به شورای  ملی به ریاست رئیس جمهور ارتقا پیدا کرد و با عضویت برخی از اعضای دولت از جمله وزیر ارشاد، کشور، میراث، کار و همچنین آستان‌های مقدس رضوی، شاهچراغ و عبدالعظیم حسنی تشکیل می شود. دبیر شورای ملی زیارت استاندار خراسان رضوی انتخاب شد تا این دبیرخانه در این استان مرجع باشد.

سخنگوی دولت ادامه داد: با توجه به حوادث طبیعی اخیر و بحث سیل که وجود داشته است قرار شد با پیشنهاد وزیر اقتصاد منابعی به صندوق حوادث داده شود که این پیشنهاد امروز در هیئت دولت بررسی شد و بنا شد این صندوق از امسال آغاز به کار کند.

وی گفت: این صندوق با محوریت بیمه اقدام می کند و با توجه ظرفیت‌های اقتصادی موجود و ۲۵ هزار میلیارد ریال از منابع به آن اختصاص داده شده است.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز