خبرگزاری کار ایران

در جریان بیست و نهمین سفر استانی دولت سیزدهم؛

سید ابراهیم رئیسی به استان مرکزی سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۳۵۳

سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور امروز جمعه 31 تیرماه به همراه جمعی از اعضای هیئت دولت، در جریان بیست و نهمین سفر استانی دولت سیزدهم، وارد استان مرکزی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رئیسی ابتدا راهی شهرستان خمین می‌شود و از ساعت 10:30 دقیقه در مصلی این شهر با مردم خمین دیدار می‌کند. دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم شهرستان اراک در ساعت 17 برگزار می شود و در ادامه آن جلسه شورای اداری استان مرکزی تشکیل خواهد شد.

دیدار مردمی در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک، دیدار با نخبگان استان مرکزی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در جلسه شورای اداری استان مرکزی و نشست خبری، از مهمترین برنامه‌های رییس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی به استان مرکزی است.

اعضای هیأت دولت در جریان این سفر یک روزه با حضور در شهرستان ها مشکلات مردم و منطقه را به نمایندگی از رئیس جمهور بررسی و پیگیری می کنند. در این راستا معاونان رئیس جمهور، وزرا و یا معاونان وزرا در نقاط مختلف استان مرکزی حضور خواهند یافت و به عنوان نمایندگان رئیس جمهور بازدیدهایی را در شهرستان ها انجام داده و با مردم دیدار و گفتگو می کنند و سپس در شورای اداری شهرستانها حضور خواهند یافت.

عصر روز جمعه در جلسه شورای اداری استان مرکزی که در شهرستان اراک برگزار می شود، نمایندگان رئیس جمهور گزارش خود از حضور در شهرستان ها و جلسات شورای اداری شهرستانی را ارائه می دهند و مسائل استان را جمع بندی می کنند. در نهایت در جلسه شورای اداری استان مرکزی مصوبات سفر اعلام و ابلاغ می شود. آخرین مرحله سفر نیز نشست خبری رئیس جمهور است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز