خبرگزاری کار ایران

لطفی خبر داد:

ارائه گزارش معاون اجتماعی وزارت کشور از نحوه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۲۹۴

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از حضور معاون اجتماعی وزارت کشور به منظور ارائه گزارش از نحوه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد و افزود: ایجاد دبیرخانه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نشان می‌دهد این معاونت گامی رو به جلو در جهت پیشگیری از این آسیب‌ها برداشته است.

به گزارش ایلنا، حسن لطفی در تشریح دستورکار امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست بررسی طرح استفساریه ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی در دستورکار قرار داشت که در نهایت با اکثریت آراء به کمیته تخصصی ارجاع داده شد و قرار شد در آنجا به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن در نشست کمیسیون به رای گذاشته شود.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، افزود: در ادامه این نشست معاون اجتماعی وزارت کشور گزارشی از عملکرد خود پیرامون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارائه داد.

وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون متفق‌القول معتقد بودند که مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۱ به این بخش تخصیص داده شده اما خروج مطلوبی نداشته است سپس معاون اجتماعی وزارت کشور توضیحاتی مبنی بر اینکه در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی دبیرخانه‌ای جهت مدیریت دستگاه‌های متولی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده است و خود به عنوان دبیر آن فعالیت داشته و بر نحوه عملکرد دستگاه‌ها نظارت دارد، ارائه داد.   

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: به نظر می‌رسد با روندی که این معاونت پیش می‌رود تاجاییکه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دبیرخانه تشکیل داده است که وظایف دستگاه‌ها را در این حوزه مشخص می‌کند و بر نحوه هزینه‌کرد بودجه تخصیص یافته به آنها برای پیشگیری از این آسیب‌ها نظارت می‌کند، گامی رو به جلو در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برداشته است.  

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست معاون اجتماعی وزارت کشور، رییس سازمان تامین اجتماعی و معاونانش، رییس سازمان بهزیستی کشور و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز