خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست رئیسی تصویب شد؛

ساز و کارهای جدید جلوگیری از رسوب کالا در گمرک و تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۵۹۰

اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ساز و کارهای جدید جلوگیری از رسوب کالا در گمرک و تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی را تصویب کردند.

به گزارش ایلنا، در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، ساز و کار جدیدی برای جلوگیری از رسوب کالاهای وارداتی در گمرکات کشور و تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی تصویب و مقرر شد در جلسه آینده هیات وزیران به تصویب برسد.

از جمله این تمهیدات افزایش سرعت عمل از طریق اتصال و به روز رسانی تبادل اطلاعات در مورد کالاهای وارداتی و اموال تملیکی به صورت زنجیره‌ای و هماهنگ میان دستگاه‌های ذیربط است.

همچنین تسریع در ثبت سفارش و تخصیص ارز برای کالاهای اولویت‌دار از جمله تصمیمات این جلسه بود و مقرر گردید عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه بدون انفصال و به صورت زنجیره‌ای متصل ساماندهی و انضباط لازم را پیدا کند که در این دولت هیچ وقفه ای نسبت تعیین تکلیف صورت نگرفته و به صورت جهادی تعیین تکلیف اموال انجام شده است.

در این جلسه همچنین گزارشی از آخرین وضعیت موجودی کالاها در گمرکات کشور و اقداماتی که در دولت فعلی در جهت ساماندهی گمرکات و کاهش رسوب کالاها انجام شده ارائه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز