خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور در پیامی:

مرحوم عادل آذر در جایگاه‌های مختلف خدمت‌گزاری نام نیک از خود باقی گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۵۵۹

رئیس جمهور در پیام تسلیتی بیان داشت: عادل آذر آورده است: این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عادل آذر آورده است: این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت خدمتگزار متعهد، همکار عزیز و گرامی مرحوم جناب آقای عادل‌آذر موجب تأثر فراوان شد.

این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، عموم بستگان و  دوستداران آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان علّو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز