خبرگزاری کار ایران

وحیدی:

تلاش دولت و رئیس‌جمهور خدمت‌رسانی به مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۱۳

وزیر کشور گفت: در مورد این دولت که امروز خودش را دولت مردمی و متعهد به اسلام و خدمت به مردم می‌داند باید بتوانیم خدمات را تشریح کنیم. دولت و در راس آن آقای رئیس‌جمهور تلا‌شان این است که به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در همایش مدیران کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی گفت: روابط عمومی همان طور که نامش مشخص است اقداماتش از تصویر، صوت و غیره است که یک حوزه گسترده است.

وزیر کشور ادامه داد: در مورد این دولت که امروز خودش را دولت مردمی و متعهد به اسلام و خدمت به مردم می‌داند باید بتوانیم خدمات را تشریح کنیم. دولت و در راس آن آقای رئیس‌جمهور تلا‌شان این است که به مردم خدمت کنند.

وی افزود: استانداران، فرمانداران و بخشداران که تلاش می‌کنند مهم است مردم بدانند آنان در حال تلاش هستند.

وحیدی ادامه داد: مسئله دیگر تسهیل‌گری است که در حوزه روابط عمومی باید این کار صورت گیرد. مثلا دولت آمد مسئله ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را شجاعانه جلو برد اما این مسئله باید برای مردم بزرگوار تبیین شود چرا این اتفاق می‌افتد وقتی مردم در جریان قرار گرفتند همراهی می‌کنند.

وی تاکید کرد: همراه سازی منجر به هدف ‌ها می‌شود و باعث افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود.

وزیر کشور بیان کرد: در سال ۱۰۰ میلیارد دلار یارانه می‌دهیم که اگر این ۱۰۰ میلیارد دلار را سرمایه گذاری می‌کردیم بسیاری از مشکلات را نداشتیم.

وی بیان کرد: لذا صرف دانش روابط برای ما کافی نیست ، بله تخصص لازم است اما در کلیات کار باید تقنین و تسلط ایجاد شود. حاصل همه این حرف‌ها می‌شود فضاسازی مناسب برای حرکت بهتر .

وحیدی عنوان کرد: فکر استانداران و فرمانداران اگر مشغول شود و مسائل حاشیه برود، فرصت‌ها از بین می‌‌رود و صرف رفع تنش می‌شود بنابراین روابط عمومی‌ها می‌توانند این فضا را درست کنند.

وی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید قدرت تولید پیام و ارسال آن را داشته باشند که این امر بسیار مهم است. ابزار ترویج پیام بسیار مهم است.

وزیر کشور گفت: شما اگر خودتان را به مروجین پیام محدود کردید این کافی نیست، بلکه شبکه شما باید این کار را انجام دهد و باید یک شبکه گسترده از موثرین جامعه درست کنید که پیام‌های خوب را منتشر کنید.

وی ادامه داد: نباید کلیشه ای به موضوع روابط عمومی و پیام رسانی نگاه نکنید. به طور مثال شما می‌خواهید یک پیام را منتقل کنید شاید رساندن پیام از زبان یک مغازه دار بهتر باشد. بنابراین شبکه پیام را با انواع افراد ، اشخاص و ذی نفوذ محلی را ایجاد کنید.

وحیدی تاکید کرد: کار روابط عمومی بسیار مهم است‌ ، باید عملیات روانی دشمن را بشناسید و اسیر آن نشوید.  به هر حال گروهی منش این دولت که مردمی است نمی پسندند.

وی اظهار داشت: در صحنه بودن شما بسیار مهم است و غیب شما قابل توجیه نیست ، ما اهداف مقدسی داریم که می‌خواهیم تروجیش کنیم اما اگر مردم ندانند آقای استاندار چه کاری کرده است که نمی‌شود بنابراین ترویج بسیار مهم است.

وی خطاب به مدیران  روابط عمومی  و اطلاع رسانی گفت: شبکه ترویج خود را تقویت کنید.

وزیر کشور بیان کرد: این روابط عمومی ها به اداره مدیر کل تبدیل شود من مخالفتی ندارم.

وی بیان کرد: رسانه های استانی ظرفیت های بسیار خوبی هستند این که شما به عنوان روابط عمومی با این رسانه ها جلسه بگذارید بسیار خوب است .

وزیر کشور عنوان کرد: در رابطه با رسانه‌ها که گفته می‌شود به دستور دولت استفاده از آن ممنوع است اما به طور غیر رسمی می‌توان استفاده کرد اما نباید ترویجش کنیم از رسانه های که استفاده از آن ممنوع نیست می‌توان استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز