خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربه‌فردی دست یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۶۴۵

امیر سرتیپ طالب‌زاده با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی در عرصه ساخت و به‌روزرسانی تجهیزات راهبردی، گفت: امروز نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربه‌فردی دست یافته است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به توانمندی این نیرو در به‌روزرسانی تجهیزات و تولید قطعات و تسلیحات مورد نیاز، اظهار داشت: نیروی هوایی با اتکا به سازمان جهاد خودکفایی، وزارت دفاع و ظرفیت‌های داخلی خود، امروز به سطحی از توانمندی و قدرت رسیده است که با تجهیزات به‌روز شده کاملاً بومی تمامی مأموریت‌هایش را در سرتاسر کشور انجام می‌دهد.

وی گفت: اینکه امروز کشور ما در منطقه ناآرام غرب آسیا از امنیت و ثبات برخوردار است، نتیجه زحمات شبانه‌روزی نیروهای مسلح از جمله کارکنان فنی و خلبانان نیروی هوایی است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: امروز نیروی هوایی با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی روز و استفاده از متخصصان متبحر داخلی، از تسلیحات و تجهیزات بومی در تمامی مأموریت‌ها و رزمایش‌هایش استفاده می‌کند.

امیر سرتیپ طالب‌زاده اضافه کرد: با تلاش متخصصان داخلی  تسلیحات و سامانه‌های مورد نیاز بومی‌سازی شده‌اند و نیروی هوایی به قدرت بازدارندگی منحصربه‌فردی دست یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز