خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی صورت گرفت:

اعلام وصول ۴ سوال از وزیر بهداشت و ۱ سوال از وزیر ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۵۰

لایحه اصلاح نحوه محاسبه حقوق ورودی کالاهای وارداتی به صورت عادی اعلام وصول شد.

به گزارش ایلنا محمد رشیدی در نشست علنی امروز (شنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح ذیل قرائت کرد.

- لایحه اصلاح بند هـ تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱

- سوال ملی محمود عباس زاده مشکینی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص استفاده از مدیران بخش خصوصی در مصادیق مدیریت دولتی و بلاتکلیفی دانشجویان متقاضی انتقال به داخل کشور.

- سوال ملی محمدصالح جوکار و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم توجه وزارت بهداشت نسبت به انجام تعهدات مشترک با خیرین در ساخت و تجهیز مراکز درمانی.

- سوال ملی فتح الله توسلی و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم توجه وزارت بهداشت به وضعیت بهداشتی و تامین کادر موردنیاز در مراکز درمانی شهرستان ها و روستاها.

- سوال ملی مهدی عسگری و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا و ابهامات در زمینه واکسیناسیون اجباری و عوارض آن.

- سوال ملی احمد راستینه هفشجانی و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص عدم تصویب آئین نامه اجرایی قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز