خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان تهران خبر داد:

مصاحبه از ۱۶۸۶ نفر از قبول‌شدگان آزمون استخدامی ۱۴۰۰ قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۲۱۸

مصاحبه ۱۶۸۶ نفر از قبول‌شدگان در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ کادر اداری قوه قضائیه در دستورکار معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سید رضا سجودی، معاون قضائی رئیس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران گفت: از آنجایی که فرایند بررسی و کنترل مدارک ۲۰۹۰ نفر از پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی اسفند ماه سال ۱۴۰۰ کادر اداری قوه قضائیه (اصلی و ذخیره) که از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در دستورکار این معاونت قرار گرفته بود، این فرایند در پایان خرداد ماه به اتمام رسید که در مجموع از بین آنها ۱۶۸۶ نفر واجد شرایط ورود به مرحله بعدی جذب (مصاحبه) تشخیص داده شدند.

وی اظهار ادامه داد: مصاحبه تخصصی این افراد در دستورکار معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران قرار گرفته و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیز تا اواخر مرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

به گفته معاون قضایی دادگستری و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران، دادگستری تهران کمبود شدید نیروی اداری در اکثر واحدهای قضائی دارد، که در اطاله دادرسی پرونده‌های قضائی نقش بسزایی داشته است.

سجودی افزود: با ورود قبول‌شدگان در آزمون تا حدودی کمبود نیروی اداری در واحدهای قضائی دادگستری استان تهران مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز