خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۴۱۳

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی به درخواست‌های تعدادی از مراجعه‌کنندگان رسیدگی و دستورات لازم جهت رفع آن را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، ذبیح‌الله خداییان به همراه احمد رحمانیان، قائم مقام و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بازرسی کل کشور، در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان دستگاه قضا در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، ظهر امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی پرونده‌ها و رسیدگی به درخواست‌های تعدادی از مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه انجام شد، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به صورت چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان دیدار و اظهارات آنها را استماع کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه این دیدار ضمن تشکر از مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، گفت: همکاران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه دلسوزانه به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم رسیدگی می‌کنند و با دعوت از مسئولان قضایی، برای رفع مشکلات مراجعه‌کنندگان گام‌های مثبتی برمی‌دارند.

به گفته خدائیان، در دیدار مردمی امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان ملاقات و نسبت به پرونده‌ها و درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات لازم خطاب به بازرسان کل در استان‌های مربوطه صادر شد.

وی ادامه داد: رسیدگی به درخواست‌های مردمی مطرح شده در این برنامه از سوی سازمان بازرسی کل کشور دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز