خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری روز قلم را به معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۰۵

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، روز قلم را به معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به این شرح است:

معاون محترم فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

اهل قلم صاحبان ودیعه الهی هستند، معجزه ممدوح الهی در دست این چیره دستان  اندیشمند قرار گرفته است و حضرت خلاق المبین، به خامه معجزه‌گری که به اینان سپرده و به نگاره‌هایشان سوگند یاد می‌کند که "وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ"، اهالی اندیشه به ضربان قلم هنرمندشان امتی را جان می‌بخشند و ملتی را تعالی می‌دهند. اندیشه بلندشان، تمدن سازی و مکتبی را جاودانه می‌کند، غدیریه‌ها می‌سرایند و عاشورایی روایت می‌کنند. پیامبر ایثارگری‌ها و حماسه‌ها به آیندگان هستند و میراث راستین نسل‌ها را به نسل‌ها منتقل می‌کنند و سرمایه لم‌ینقض فرهنگ‌ها را به فرهنگ‌ها عرضه می‌دارند.

اصحاب قلم ارتش طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در انعکاس حماسه‌آفرینی‎های دلاورمردان ارتش و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای سرافراز ارتش، به رشته تحریر درآوردن ناگفته‌های گنجینه هشت سال دفاع مقدس و معرفی ایثارگران، آزادگان سرافراز، پیشکسوتان عرصه عشق شهادت و ایثار و مقاومت و تلاش در حوزه جنگ نرم به شایستگی رسالت خود را انجام داده و در این طریق بسیار موفق عمل کرده‌اند.

فرارسیدن چهاردهم تیرماه "روز قلم" را به جنابعالی، اساتید فرهیخته اهالی قلم، صاحبان اندیشه و تلاشگران و فعالان عرصه فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز