خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر دریادار سیاری و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

دومین جشنواره طرح‌های فرهنگی مصباح ستاد ارتش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۹۱۳

با هدف معرفی کارآمدترین یگان ها و تقدیر از فرماندهان، مدیران و مسئولان برتر ، دومین جشنواره طرح‍های فرهنگی مصباح ستاد ارتش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی و معاون هماهنگ کننده ارتش برگزار شد

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی طرح‌های فرهنگی مصباح گفت: طبق فرمایش حضرت علی(ع) جهاد، دری از درهای بهشت است و خداوند این در را به روی بندگان ویژه‌اش باز نموده و توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و مختص افراد خاص است.

وی با بیان اینکه جهاد فرهنگی همان جهاد کبیر است اظهار داشت: در جهاد کبیر هیچگاه تعطیلی وجود ندارد اما ممکن است در دیگر جهادها تعطیلی باشد؛ مثل 8 سال جنگ تحمیلی که در آن برهه از زمان وجود داشت و امروز وجود ندارد. ایران اسلامی از لحاظ اقتدار نظامی و دفاعی به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیده است که هیچ کشوری در منطقه و فرامنطقه به خودش اجازه تحمیل جنگ سخت علیه ایران اسلامی را نمی‌دهد چون می‌داند اگر یکی بزند مطمئنا 10 تا می‍خورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: در جهاد کبیر(جهاد فرهنگی) تلاش‌های خوبی صورت گرفته اما به نقطه بازدارندگی نرسیده‍ایم و راه رسیدن به بازدارندگی در جهاد فرهنگی، داشتن نقشه راه است و اگر در این راه خاستگاه، قرآن باشد موفقیت حتمی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتش تبدیل به یک گفتمان غالب شده است گفت: استمرار در این طرح‌ها موجب می‌شود تا هرچه سربع‌تر به نقطه مطلوب موردنظر فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی) برسیم .

وی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه مادی و معنوی فرمانده کل ارتش و سامانه تحت امر در هرچه بهتر اجرا شدن طرح‌های فرهنگی مصباح تصریح کرد: ایفای نقش بی‌بدیل شورای عالی تعالی معنوی و بصیرتی با مسئولیت امیر دریادار سیاری، حمایت باورمندانه فرمانده کل ارتش، طرح مصباح و اجرای درست و دقیق این طرح‌ها در سطوح صف و ستاد توسط عوامل سیاست‌گذاری و اجرایی در سرپنجه‌ها، از عوامل موفقیت به دست آمده در امور فرهنگی ستاد ارتش است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: انتظار می‌رود اجازه ندهیم شتاب چرخ‌های فرهنگی ماشین ارتش کُند شود بلکه باید سرعت آن را افزایش دهیم چون دشمن با تدارک جنگ احزابی - فرهنگی به سرعت خود افزوده و باید ما پرشتاب‌تر، قوی‌تر و با تمام توان به مقابله با این جنگ فرهنگی برخیزیم و به جایگاهی که موردنظر و مطلوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است برسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی جمهوری اسلامی ایران را تربیت شده فرهنگ نبوی، علوی، حسینی و در حال حرکت به سوی قله‌های جامعه و فرهنگ مهدوی خواند و افزود: ارتش در تمام حوزه‌ها و در ارتباط با همه اقشار پاک، انقلابی، مومن و ولایی جزو متدین‌ترین عناصر است و به حق جامعه ارتش امروز یک نمونه دینی، انقلابی، ولایی و بصیرتی است که می‌توان از آن به عنوان الگو در سایر بخش‌های کشور استفاده کرد و از آن بهره گرفت.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تاکید بر اجرای منظم طرح‌های فرهنگی مصباح در سطح یگان‌های این ستاد با محوریت قرآن‌پژوهی، نمازآموزی، بصیرت‌افزایی و تقدیر از همراهی و همدلی فرماندهان و مسئولان ستاد ارتش در اجرای هرچه بهتر فعالیت‌های فرهنگی، گزارش مبسوطی از کم و کیف برگزاری دومین جشنواره مصباح ستاد ارتش را ارائه کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از فرماندهان، روسا و مسئولان منتخب دومین جشنواره طرح‌های فرهنگی مصباح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز