خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

«آجا» برای ماموریت‌های خود نیاز به نیروهای کارآمد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۴۹

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: برای آنکه بتوانیم ماموریت های اصلی خود را به خوبی انجام دهیم، نیازمند آموزش و پرورش نیروهای زبده و کارآمد هستیم که این وظیفه توسط معلمان نظامی انجام می شود.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ ارتش امروز(دوشنبه) در آیین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید ارتش که در سال کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد طی سخنانی، اظهار داشت: کار معلم تربیت ساخت انسان هایی است که می خواهند جامعه را اداره کنند.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی مناسب و کیفی، گفت: بدون تردید نیروی انسانی آموزش دیده و کارآمد می تواند موجب بالندگی و شکوفایی هر سازمانی شود.

معاون هماهنگ ارتش اظهار داشت: معلم ها افرادی را آموزش و پرورش می دهند که می خواهند آینده سازان کشور باشند و اگر آموزش ها منبطق بر نیازها و تخصص گرایی نباشد، آینده کشور دچار مشکل می‌شود.

دریادار سیاری حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهمترین ماموریت های ارتش دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم ماموریت های اصلی خود را به خوبی انجام دهیم، نیازمند آموزش و پرورش نیروهای زبده و کارآمد هستیم که این وظیفه توسط معلمان نظامی انجام می شود.

وی تصریح کرد: جایگاه معلمان نظامی بسیار رفیع و ارزشمند است چون آنها دفاع کنندگان و پاسداران انقلاب اسلامی و حافظان تمامیت ارضی کشور را تربیت می کنند. ارتش در حوزه تربیت های اخلاقی، معنوی و علمی آموزش های لازم را به نیروهای خود می دهد و برای این حوزه ها اساتیدی گرانقدر را در درون خود پرورش داده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در ارتش فرماندهان و مسئولانی تربیت می کنیم که بتوانند صحنه های نبرد در آینده را مدیریت کنند، البته این دانش در کنار ایمان و اعتقاد است که می تواند صحنه های نبرد را به نفع ما تغیر دهد.

دریادار سیاری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس، گفت: اگر ایمان، اعتقاد و تخصص و تعهد نبود نمی توانستیم ۲۶ روز در مقابل دشمن، عملیات داشته باشیم و در مقابل آن حجم از تسلیحات و نیرو با اقتدار بایستیم. این نیروی ایمان، دانش نظامی و تخصص و شجاعت بود که ما را در عملیات بیت المقدس به پیروزی رساند.

وی افزود: کسانی که در طراحی عملیات بیت المقدس حضور داشتند، اساتید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بودند که در کنار اساتید سپاه این عملیات بزرگ را طراحی کردند و موجب شدند تا بر دشمن غلبه کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: مربیان و اساتید ارتش باید با دانش، تحصیل کرده ، اهل مطالعه و با اخلاق و رفتار شایسته باشند چراکه تمام رفتار و سکنات استاد برای شاگردان آموزنده است و شاگردان از او می آموزند.

دریادار سیاسی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تمامی محیط و ابزار آموزش و پرورش را به سمت و سویی سوق دهیم که آموزش به بهترین شکل ممکن انجام شود .

وی محتوای آموزشی را در نیروهای مسلح از اهمیت ویژه ای برخوردار دانست و گفت: نباید به محتوای آموزشی موجود اکتفا کنیم. ما باید با نوآوری و خلاقیت و استفاده از علم و دانش روز جهان به بهترین شکل آموزش های لازم را به دانشجویان ارائه دهیم و با نظارت و کنترل دقیق اساتید را ارزیابی کنیم تا بهترین اساتید و دانشجویان در درون سیستم تربیت شوند و افراد را در راستای تحقق ماموریت های پیش رو تربیت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز