خبرگزاری کار ایران

سرتیپ اکرمی‌نیا:

امروز در مقابل آمریکا دست برتر داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۴۷۹

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: دکترین دفاعی ایران دستیابی به سلاح اتمی نبوده و سلاح اتمی کارکرد دوران جنگ سرد را از دست داده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا، معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانشجویان دوره عالی مرکز آموزش و پژوهش سپهبد شهید صیاد شیرازی با تأکید بر اینکه راهبرد فشار حداکثری دشمن شکست خورده است، گفت: امروز فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای توسعه یافته، مقاومت در منطقه نهادینه شده و توانمندی موشکی ایران ارتقا پیدا کرده است.

وی ادامه داد: بعد از برجام توان هسته‌ای کشور محدود شد، اما بعد از خروج یکجانبه آمریکا از این توافق ایران توانست با سرعت عقب‌ماندگی‌ها را جبران و برنامه غنی‌سازی را از ۳/۵ درصد به ۶۰ درصد برساند، به همین دلایل امروز در مقابل آمریکا دست برتر را داریم.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دکترین دفاعی ایران دستیابی به سلاح اتمی نبوده و سلاح اتمی کارکرد دوران جنگ سرد را از دست داده است و امروز قدرت نرم و انسجام درونی ملت ایران مایه عزت و اقتدار است.

اکرمی‌نیا با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران اظهار داشت: راهبرد کنونی آمریکا طولانی کردن مذاکرات است تا با اعمال تحریم‌ها و عملیات روانی موجب اعتراضات و اغتشاشات خیابانی شود و از این طریق بتوانند به هدف خود برسد.

وی ضمن اشاره به رویکرد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: آمریکا بسیار زیاده‌خواه بوده و حتی به فرض محال هم اگر در موضوع هسته‌ای تسلیم خواسته‌های این کشور شویم، به دنبال بهانه‌های دیگری از جمله موضوعات موشکی، حقوق بشر، دموکراسی، تروریسم و... خواهند رفت، بنابراین تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات عدم اعتماد به آمریکا و تلاش برای قدرتمندتر کردن کشور است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اقدامات مناسب دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی، خاطرنشان کرد: ثمرات این اقدامات ارزنده در آینده نه چندان دور برای مردم آشکار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز