خبرگزاری کار ایران

به دستور وزیر کشور؛

۴۵ تن انواع موادمخدر غیر دارویی در سیستان و بلوچستان امحا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۶۱۰

۴۵ تن انواع موادمخدر غیردارویی و روانگردان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با دستور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در زاهدان امحا شد.

به گزارش ایلنا، این دستور وزیر کشور در ارتباط ویدئویی با مقامات استان سیستان و بلوچستان از مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صادر شد که به همت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شده بود.

 

در این مراسم، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، تنی چند از وزرا، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی، هنرمندان، ورزشکاران و فعالان مدنی حضور داشتند.

دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در این مراسم، از عملکرد ضعیف کشورهای غربی در مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و بخشی از سرویس های اطلاعاتی و سیاستمداران غربی را متهم اصلی گسترش مصرف مواد مخدر دانست.

وی همچنین خواستار برخورد علمی و با استفاده از همه ظرفیت ها در مقابله با مواد مخدر شد و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران با تقدیم سه هزار و ۸۵۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز، جدیت و اراده خود را در مبارزه با مواد مخدر نشان داده است.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان هم در این مراسم از محل امحای این مواد مخدر سخن می گفت، اظهار کرد: با حضور آمریکا در افغانستان و اشغال این کشور نه تنها تولید مواد مخدر متوقف نشد بلکه تولید و توزیع آن چند برابر افزایش یافت.

وی افزود: سال گذشته ۳۷۰ تن مواد مخدر توسط نیروی های نظامی و انتظامی که خاکریز اول مبارزه با مواد مخدر به شمار می‌آیند، کشف شد و از ابتدای امسال هم ۴۵ تن مواد مخدر ضبط شد که نشان می‌دهد دشمن و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام تلاش خود به کار گرفته اند تا ارکان خانواده ها را متزلزل سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز