خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جمعیت هلال احمر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۱۰

وزیر کشور در پیامی کسب جایزه بین المللی هانری داویسون را به رئیس و امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام "احمد وحیدی" خطاب به "پیرحسین کولیوند" به شرح زیر است:

افتخار ایران اسلامی به وجود نیروهای کارآمد، انقلابی، مردمی و جان بر کف در بزنگاه های حساس و تاریخی کشور است که با نیتی الهی و ایمانی سرشار از عشق به خدا و انسانیت در حوادث مختلف و بحران های طبیعی و انسانی یاری بخش همنوعان خود هستند.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که براساس اعلام  نهادهای بین المللی از جمله پنج جمعیت فعال و پیشرو در عرصه امدادگری و نجات بخشی است؛ پیشگام و الگوی سایر جمعیت های هلال احمر در جهان امروزی است که در شرایط تحریم های ظالمانه جبهه استکبار، با همت والا و اراده ای استوار قادر به فتح قله های رفیع افتخار خدمت رسانی به مردم شده است.

بی گمان ماندگاری و نوع دوستی هلال احمر ایران، الهام گرفته از دین مبین اسلام است که پیامبر عظیم الشان (ص)  می فرمایند" مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لَلْمُسْلِمینْ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم" . آموزه دین اسلام بر یاریگری و حمایت از مظلومان است و امروز هم جوانان برومند این سرزمین با ایمانی پاک و بهره گیری از چشمه زلال حق و حقیقت مکتب اسلام و شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی، پیشگام صیانت از حیات بشریت در حوادث مختلف درون و برون کشور هستند.

اینجانب از نزدیک شاهد حضور فعالانه جمعیت هلال احمر در حوادثی نظیر ریزش ساختمان متروپل، زلزله و سیلاب های اخیر در استان خوزستان، کرمان و هرمزگان بوده ام که بی شک، برگ زرین دیگری را در کارنامه پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر خدمت به مردم ثبت کرد.

به سهم خود کسب جایزه بین المللی هانری داویسون را به یکایک فعالان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و رئیس کارآمد و انقلابی این سازمان جناب آقای دکتر کولیوند صمیمانه تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال عزتمندی افزون تر و توفیق بیشتر برای این جمعیت  ارزشمند و تاثیرگذار  در مسیر خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی مسالت دارم.

احمد وحیدی

وزیر کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز