خبرگزاری کار ایران

خانی در تذکر شفاهی:

فشار به وزیر صمت برای انجام اقداماتی که جزو اختیارات وی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۸۹

نماینده مردم شاهرود در مجلس با اشاره به درخواست استیضاح وزیر صمت درخصوص سرپا نگهداشتن یک کارخانه به قیمت از دست رفتن منابع طبیعی گفت: این خواسته مطرح شده جزو اختیارات وزیر صمت نیست.

به گزارش ایلنا، علی اصغر خانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: برخی از همکاران در مجلس به وزیر صمت برای اقداماتی فشار می آورند که جزو اختیارات وی نیست، برای اینکه یک کارخانه در جایی سرپا باشد، ضرورتی ندارد که شهری را نابود کنیم. امروز شهرستان شاهرود با بیش از ۱۵۰ لیتر در ثانیه مشکل آب شرب روبرو است. یک کارخانه که در شهر دیگری احداث شده باید منابع ملی مردم تخریب شود و منابع حیاتی آنها نیز در ارتفاعات شاهوار شاهرود تخریب شود که یک کارخانه سرپا بماند. این فشاری که به وزیر صمت می آورید، اقدام غلطی است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس یازدهم افزود: این خواسته مطرح شده جزو اختیارات وزیر صمت نیست، زمان وزارت آقای رزم حسینی نیز برخی پیگیری کردند، اما نتوانستند کاری انجام دهند، چرا که این منطقه ثبت ملی شده و منابع حیاتی شهرستان شاهرود و جزو خط قرمز مردم است. شما وزیر را در صحن می آورید و سوال می کنید که منابع ملی یک شهرستان را تخریب کند تا یک کارخانه سرپا بماند!؟

وی یادآور شد: این کار شدنی نیست، اگر ۱۰ وزیر دیگر جای آقای فاطمی امین هم بیایند و این مسیر را طی کنید، به نتیجه نخواهید رسید، فشار سیاسی جواب نمی دهد و ما هم اجازه نخواهیم داد. دیگران هم که در مقطعی به تخریب منطقه نامبرده پرداختند باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز