خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

دولت پاسخ دهد چرا قیمت کالاها سر به فلک کشیده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۳۹

نماینده مردم میانه در مجلس از افزایش قیمت کالاهای اساسی در پی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی دولت شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تصویب کلیات ساماندهی استخدام کارکنان از سوی نمایندگان موجب جمع آوری بساط شرکت های تامین نیروی انسانی می شود که عامل نارضایتی و رنجش بسیاری از افراد هستند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کارگروه اقتصادی دولت پاسخ دهد چرا با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت کالاها سربه فلک کشیده است، پس آن تدبیر و وعده ها برای حفظ قیمت کالاها مطابق شهریور ۱۴۰۰ و قانون مصوب مجلس چه شد.

وی افزود: همچنین توزیع کالابرگ هوشمندانه به اقشار پایین جامعه به کجا رسید؟ همکاران اقتصادی مجلس نیز که مدافع حذف ارز ترجیحی بوده و با صحبت هایشان موجب تصویب این امر شدند پاسخ دهند چرا قیمت ها مهار نشده است. دولت و وزرای مربوطه دلایل عدم افزایش قیمت ها را ارائه کند.

حسینی تصریح کرد: وزرای راه و صمت در رابطه با افزایش نجومی اجاره بها توضیح دهند و بگویند چرا بازار اجاره مسکن رها شده است.

وی خاطرنشان کرد: چرا عده ای از مشاوران املاک با همراهی برخی از مالکان سودجویی کرده و در میدان اجاره بها یکه تازی می کنند؛ دولت فکری برای حال و روز مستاجران کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز