خبرگزاری کار ایران

همایش صلح، داوری و ورزش با حضور رئیس قوه‌قضاییه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۲۴۰

همایش صلح، داوری و ورزش با حضور رئیس قوه قضاییه و وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.

 به گزارش ایلنا، همایش صلح، داوری و ورزش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه و سجادی وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در این همایش گفت: در آغاز همایش صلح، داوری و ورزش و در جمع گرم و صمیمی مردم، صلح یاران، ورزشکاران، اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف، مسئولان وزارت ورزش و مسئولان دستگاه قضا به ویژه رئیس قوه قضاییه هستیم.

وی ادامه داد: صلح و سازش، میانجیگری و حل اختلافات مردم از ابعاد مختلف به ویژه حوزه تخصصی ورزش یک ارزش محسوب می‌شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با بیان اینکه قرآن کریم بسیار به صلح و سازش و اصلاح بین مردم دعوت کرده است، اظهار داشت: در جامعه بشری اختلاف پدید می‌آید زیرا خداوند بشر را مختلف آفریده است و توصیه عقل و دین بر این این است که ابتدا سعی کنیم افراد خود با یکدیگر مصالحه کنند و اگر نیاز بود کسی میانجیگری کند که این فرهنگ اخلاق اسلامی و ایرانی است.

صادقی افزود: در فرهنگ جوانمردی گذشته همواره مصالحه و آشتی دادن در رأس کارها بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز