خبرگزاری کار ایران

تئاتر گروه مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۵۸۲

تئاتر مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ با عنوان “تمام شد” پس از کسب عناوین و رتبه های مختلف در جشنوار‌ه تئاتر زندانهای کشور،اجرای خود را در محوطه باز تئاتر شهر پیش روی علاقمندان قرار داد.

به گزارش ایلنا، سرپرست ندامتگاه تهران بزرگ گفت: تئاتر خیابانی «تمام شد» به نویسندگی یکی از مددجویان و کارگردانی پارسوا پاکیزه، کاری از واحد هنری ندامتگاه تهران بزرگ است که در نوزدهمین جشنواره تئاتر زندانهای کل کشور در شهر قزوین توانست مقام اول نویسندگی، مقام دوم کارگردانی، مقام دوم و سوم بازیگری و مقام سوم موسیقی را کسب کرده بود این بار در محوطه تئاتر  شهر به اجرا پرداخت.

سرپرست مجتمع افزود: این تئاتر به موضوع دفاع مقدس می‌پردازد و نکته مهم این که همه بازیگران آن زندانیان هستند که به ایفای نقش می پردازند.

مزدارانی ادامه داد: نمایش “تمام شد” از ۱۶ الی ۲۸ خرداد ماه سال جاری در محوطه باز تئاتر شهر با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

گفتنی است ؛ گروه تئاتر مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ در سال های گذشته در جشنواره های مختلف به اجرا پرداخته است که از مهمترین آن می‌توان به اجرا نمایش«املت با گوجه ایرانی» در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز